Een logo of huisstijl laten maken voor je onderneming of product
Past jouw huidige uitstraling niet meer bij wil je bent?
Is je doelgroep anders geworden?
Wil je onderscheidend zijn, je verhaal goed vertellen, een sterk merk én een huisstijl die lekker werkt en je past?
Studio Broodnodig helpt je hiermee.
Kijk hieronder naar voorbeelden, waarom een huisstijl, rondom een huisstijl en hoeveel kost nou een huisstijl.
Wil je meer
huisstijl drukwerk zien?
Wil je mijn aanpak weten?
Waarom is een huisstijl belangrijk?
Laat zien wie je bent
Beeld spreekt. Als dit beeld precies weergeeft wie jij bent en waar je voor staat, spreek je de juiste doelgroep aan. Zo breng je verbinding tot stand en kun je jouw visie verspreiden.
Geeft vertrouwen
Door je huisstijl consequent in te zetten, en dat gaat niet alleen over de plaatsing van het logo maar ook over kleur-, taal-, beeldgebruik, ben je herkenbaar en creeër je vertrouwen.
Een stijl om verder mee te bouwen
Een huisstijl kan groot of klein zijn, met veel verschillende uitingen: een vlag, folder, stand, jaarverslag, etc, of alleen een visitekaartje en een website. Maar wil je herkenbaar blijven moet je nieuwe uiting in lijn zijn met je huisstijl.
Studio Broodnodig ontwerpt een lijn voor je huisstijl, een ‘rode draad’ die overal in terugkomt. Dat kan heel basis zijn, welke letters, kleuren er worden gebruikt en hoe het logo wordt gebruikt. Maar ook uitgebreid, welke beeldelementen worden er gebuikt, wat zijn de stramienen en voorbeelden van uitingen.
Om een huisstijl goed door te vertalen kan een huisstijlmanual heel handig zijn. Om een huisstijl makkelijk consistent te houden zijn huisstijlsjablonen, zoals briefpapier in Word of een presentatie in Powerpoint ideaal.
Wat kost een huisstijl?
Dat hangt er vanaf wat je allemaal wil, wat je budget is en wat je zelf kan doen. Hetzelfde geldt als je bijvoorbeeld een huis wil laten bouwen.
Studio Broodnodig maakt maatwerk maar snapt dat je een idee wil van hoeveel het nou kost en wat je er voor krijgt.
Een simpele huisstijl
Een simpele huisstijl met bijvoorbeeld een letterlogo en een visitekaartje begint vanaf 750,-
Een simpele website
Een simpele website, bijvoorbeeld een one-pager, begint bij 1000,-
Uitgebreide huisstijl
Wil je een huisstijl met een logo, visitekaartje, briefpapier en een website met 4 pagina’s dan begint het bij 3.000,-
Zelf dingen doen
Om de kosten in de hand te houden kun je natuurlijk ook zelf dingen doen. Bijvoorbeeld het briefpapier zelf in Word maken. Studio Broodnodig levert je dan de basisbestanden aan.
Of zelf het drukwerk regelen, je website teksten schrijven, hosting of het onderhoud van je website regelen.
Extra er bij
Heb je in je huisstijl extra (speciaal) drukwerk (brochures, jaarverslag, banieren, etc) nodig? Of misschien sjablonen in Word, professionele teksten of foto’s, SEO-optimalisatie en website onderhoud?
Studio Broodnodig kan veel voor je doen en het voor je regelen.
Rondom een huisstijl
Studio Broodnodig kan veel maar werkt ook graag samen met derden, allemaal professionals, ieder zijn vak.
Professionele fotografie, illustraties en teksten
Misschien wil je nu ook eindelijk eens professionele foto’s voor je website of in je brochure.
Of onderscheidende illustraties die aansluiten op jouw huisstijl.
Of goed geschreven teksten voor je website en brochures.
Studio Broodnodig kan dat voor je regelen. Op de Kleine Campus zitten veel ondernemers die jouw huisstijl een professionele uitstraling kunnen geven.
Drukwerk, huisstijl-sjablonen en een huisstijlmanual
Je wil een visitekaartje of een brochure laten drukken in je huisstijl. Of rolbanieren voor je presentatie. Studio Broodnodig regelt dat voor je.
En je wil geen geknip en geplak meer met je huisstijl, je wil een professionele uitstraling. Dan zijn huisstijl sjablonen een goede oplossing. Studio Broodnodig regelt dit voor je.
Je wil dat je huisstijl consequent wordt gebruikt. Een huisstijlmanual is dan een handig document om in te zetten. Studio Broodnodig maakt dat voor je. Kijk naar voorbeelden.
Marketing en Seo-optimalisatie
Misschien weet je niet goed wat je boodschap nu is en waar je je op moet focussen. Dan is een communicatie- marketingprofessional nodig. Een merkpaspoort zou dan nodig kunnen zijn. Een document over jouw merk, waarin onder andere je visie en missie staat.
En is het tijd voor een volgende stap met je website en wil je veel beter online gevonden worden, dan heb je een Seo-professional nodig.
Studio Broodnodig regelt het voor je.
Wil je ook een professionele uitstraling door Studio Broodnodig laten maken? Leuk!
Neem dan contact met me op.
Je bent wat je uitstraalt